środa, 28 stycznia 2009

FORUM DLA PRACOWNIKÓW HIPERMARKETÓW

Powstaje wreszcie forum dla pracowników Hiper i super marketów, oraz dużych sieci handlowych, a najbiedniejsi i najbardziej uciskani w dzisiejszych czasach zaczynają powoli jednoczyć sie, a przynajmniej rozmwawiać ze sobą, publicznie
wyzbywszy się strachu z powodu konsekwencji jakie tego typu działania mogły by przynieść.

Fragment krótkiego list od jednego z represjonowanych pracowników supermarktetu.

gdy tylko mijałem sanktuarium w łagiewnikach dostawałem stracha,przechodząc przez tory, io schodząc cały czas niżej na zakopioanke modliłem sie żeby nie być szykanowanym przez "psy pilnujące" jak koledzy nazywają ochronę pilnujaca głównie pracowników. Wy może nie wiecie, ale ochrona jest głównie po to aby pilnować pracowników. Kiedy otwwwierałem drzwi i zblizałem sie do stoliku przy któ¶ym ssiedział pracownik ochrony serce podchodziło mi do gardła......
Kiedys wpadłem na pomysł że poskarże się zwiazkom zawodowym, ale gdy idąc do palarni zobaczyłem plakat, z nalaną tłustą twarzą szefa solidarnosci pana Sniadka, i jakieś napisy że godził w naszym markecie..... potem na innymm plakacie zobaczyłemm słynnego biskupa "łagiewnickiego" któ¶y też był goszczony w markecie, zrozumiałem że nie pomoże mi nikt, a z szeregowym pracownikiem supermarketu, przynajmniej u nas w Krakowie mozna zrobić wszystko
Nastę¶pnego dnia spakowałem swoje rzeczy i wyjechałem na wyspy.
Ludzie zrozumcie! u nas pracownik supermaketu jest niewolnikiem, podobnie jak pracownicy firm sprzątających. Można w Polsce z nimi zrobić wszystko...."

fora internetowe dla pracowników marketów:
http://www.hiperforum.pl/

http://www.hiperforum.eu

----------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz